Z jakich powodów powinno się wykorzystywać narzędzia udostępniane przez Google podczas prowadzenia swojego serwisu.

Realizowanie jakiegokolwiek działania reklamowego dla swojej strony wiązać się powinno z analizą jego skuteczności, a do tego warto posiadać najbardziej potrzebne narzędzia służące do tego. W ostatnim czasie Google dało swoim klientom liczne rozwiązania, przy pomocy jakich można naprawdę w szerokim stopniu realizować różne działania i sprawdzać dane. Oczywiście można sobie radzić bez nich, trzeba tylko zapytać po co, skoro za ich pomocą można mieć pod kontrolą to, co dzieje się w serwisie, nawet z rozmaitymi błędami. Coraz większa ilość osób zarządzających stronami nie wyobraża sobie pracy bez odpowiedniego pakietu narzędzi, szczególnie że są one bezpłatne, bardzo proste do zainstalowania, i oferowane z poziomu jednej platformy. Przede wszystkim prace z narzędziami należy zacząć właśnie od założenia konta w Google, co tak naprawdę wcale długo nie trwa i nie wymaga jakiś specjalnych zabiegów. W dalszej kolejności należy zainstalować Google Analylics, jakie obecnie uznawane jest za najbardziej skuteczny sposób kontroli użytkowników strony. Z kolei do oceny jej poprawności służy pakiet Google Webmaster Tools, przy jego pomocy można kontrolować szereg parametrów związanych z jakością serwisu i linkowaniem do niego. Niezwykle przydatna między innymi tu będzie możliwość analizy rozmaitych błędów, jakie potem można poprawić i tym samym poprawić jakość samego serwisu.


tableau - firma
Autor: Asamblea Nacional del Ecuador
Źródło: http://www.flickr.com
firma - malowidło
Autor: Presidencia de la República Mexicana
Źródło: http://www.flickr.com
Jak więc widać google narzędzia bardzo się przydają i warto z nich korzystać, szczególnie jeśli będzie się prowadzić intensywniejsze działania pozycjonerskie i promocyjne. Jeżeli ktoś miałby potrzebę jednocześnie skorzystać z propozycji Google w postaci płatnych linków, to w tym celu wykorzystać może Google Adwords. Usługa ta cieszy się bardzo dużą popularnością wśród właścicieli stron, ponieważ jest naprawdę skuteczna i daje szybkie rezultaty. Google Adwords jest systemem płatnych linków, jakie są publikowane w wynikach wyszukiwania i na stronach partnerskich. Dzięki temu, że wystartowanie z tą usługą jest naprawdę szybkie i nie wymaga jakiś specjalnych przygotowań, to doskonale będzie się ona sprawdzać, jeśli chce się szybko zyskać klientów. Poznaj ofertę firmy Artefakt Tak samo jak w przypadku innych narzędzi, Google Adwords również jest zarządzane z poziomu konta Google, i tam można zrobić w zasadzie wszystko, co się zamierza w tym zakresie.


Ponieważ praca z Adwords wymaga czasami konieczności szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, to od pewnego czasu dla klientów jest również dostępna aplikacja adwords na komórki.-> przeczytaj przykłady Przy jej pomocy można sprawnie zarządzać swoim kontem ze smatfona, co będzie dawało znacznie większe możliwości kontroli nad kampaniami.