
strategia, dzięki której w naprawdę łatwy sposób można przypomnieć się tym Internautom, który już kiedy byli na prowadzonej przez nas stronie internetowej lub korzystali z aplikacji, która znajdowała się w naszej ofercie. Remarketing AdWords polega na tym, że w osobom, które były już na danej witrynie pokazują się ich reklamy.
Tyczy się to bez wątpienia tylko do tych witryn, które należą do sieci reklamowej Google. Reklamy witryny będą się wyświetlały także wtedy, kiedy szukane przez daną osobę będą wyrażenia, które powiązane są z odwiedzoną przez nie uprzednio witryną. Remarketing adWords to świetny sposób na przypomnienie o sobie miłośnikom Internetu. Za sprawą pojawiających się reklam są oni stale na bieżąco z tym, co ma miejsce na stronie – . Na ogół dzieje się tak, że po obejrzeniu reklamy konkretny użytkownik decyduje się na odwiedzenie witryny i na przykład znowu robi na niej zakupy (jeżeli chodzi rzecz jasna o sklep internetowy). Na chwilę obecną Google oferuje parę opcji remarketingu. I tak osoby tym interesujące się wybierać mogą między remarketingiem o charakterze standardowym, dynamicznym, tym , który działa na aplikacjach mobilnych.
Ciekawą propozycją jest z całą pewnością remarketing video. Remarketing dynamiczny proponuje reklamy mające charakter dynamiczny, nie mają one więc charakteru statycznego. Remarketing video to natomiast

prezentowanie reklam wówczas, kiedy używa się YouTube. Warunkiem jest jednak wcześniejsze oglądanie filmów danej firmy. Remarketing ma naprawdę mnóstwo zalet.
Namawiamy – naciśnij tutaj serwis chłodniczy warszawa i wejdź na kolejną naszą stronę. Tam czekają na Ciebie nowe i fachowe wiadomości.
Przede wszystkim umożliwia szybkie dotarcie do klientów, którzy już poprzednio z naszej witryny korzystali. Jest to również możliwość dostosowania prezentowanych reklam do zakładanych celów reklamowych. Na skutek tego taka forma reklamy jest naprawdę wyjątkowo skuteczna. Remarketing to także reklama o ogromnym zasięgu – nie ma tu znaczenia położenie Internauty.