Czy warto korzystać z reklamy zewnętrznej? Jakie ma ona plusy, kiedy ją warto stosować?

Jak do zwykłej przestrzeni reklamowej włożymy trochę kreatywności, to nagle otrzymujemy nowego rodzaju przestrzeń na reklamę, która wcześniej była niewykorzystana. Według różnego rodzaju badań kampanie outdoorowe są jednymi z najbardziej intratnych form reklamowych – przykładowo: . Gdy porównamy reklamy (polecamy pozycjonowanie strony internetowej) outdoorowe do innych form reklam, to zobaczymy, że w przeciwieństwie do telewizji czy radia, outdoor to medium, którego nie możemy po prostu wyłączyć albo ściszyć. W przypadku tradycyjnych form reklam, konsument ma możliwość regulowania jej odbioru, w temacie reklamy zewnętrznej, potencjalny klient nie posiada nad nią kontroli. Tego typu reklama wszędzie oddziałuje w ten sam sposób, nie ma znaczenia czy mowa o dużej światowej metropolii abo też o telebimy Podlaskie. Bardzo ciekawą możliwością dla zleceniodawców jest fakt, iż mają oni wyłączną kontrolę nad tym, w jakim miejscu będzie widoczna ich reklama. Następnym plusem jest to, iż reklama (zobacz jak robimy reklamy na opakowania) na zewnątrz widoczna jest przez ogromne grono odbiorców. Każdego dnia konsumenci muszą przebyć konkretną odległość od miejsca zamieszkania do swojej pracy. A później z powrotem.

Jeśli chodzi o zmotoryzowanych, stanie w korkach to codzienność, w związku z tym znużeni na pewno będą poszukiwać swego rodzaju punktu zaczepienia. W tego typu sytuacjach jest bardzo możliwe, iż będą patrzeć na naszą reklamę. Tak to właśnie wygląda w najróżniejszych miejscach, przykładowo telebimy Podkarpackie – . Tak więc, czy tego chcemy czy nie, tego typu przekazy reklamowe zapadają nam w pamięć. Dzięki więc tego rodzaju formie reklamowania artykułów, która dość często odciąga nas od codziennych spraw, nie odczuwamy, iż informacja jest nam narzucana, a tak przecież się dzieje w sytuacji hałaśliwych, zajmujących reklam innego typu. Dla wielu ludzi korzystających z przestrzeni publicznej taka forma reklamowania artykułów jest często do zaakceptowania.