Jak zagwarantować sobie promocyjny sukces? W sumie to nie ma na to jednej recepty, ale są sposoby jak się przybliżyć do sukcesu

Wielu reklamodawców myśli, że większość ludzi przebywa w sieci. Chociaż tendencja zdecydowanie zmierza faktycznie w tym kierunku to obecnie tak nie jest, a z pewnością nie w naszym kraju. Co więcej, mnóstwo ludzi spotkać możemy w zupełnie innych miejscach, jak autobusy, przychodnie czy centra miast. W tym istotnie kontekście warto wspomnieć o czymś takim, jak reklama w autobusie.

naklejki promocyjne

Autor: Mikey
Źródło: http://www.flickr.com
Taka reklama ma z pewnością przewagę nad pozostałymi formami reklam, bo wiążę się ze specyficzną okolicznością, w jakiej jest pasażer. Otóż, gdy jedzie on autobusem jest ograniczony przestrzennie i czasowo. Co to znaczy?

To znaczy, iż z trudnością przychodzi mi, by wygenerować odpowiednią ilość koncentracji, żeby skupić się przykładowo na lekturze książki.

Przejdź do artykułu, który jest pod tym linkiem oraz czytaj to (http://robak.konin.pl/oferta/uslugii/produkcja) na ów temat, który na pewno Cię zaintrygował. Nie wahaj się!

Wiadomo, że jednocześnie stara się unikać kontaktu wzrokowego z innymi pasażerami. W ten sposób, aby „zabić” czas poszukuje czegoś przyciągającego wzrok, w co będzie w stanie bez trudności spoglądać. W ten sposób z pewnością trafi na naszą reklamę, a jak będzie to jeszcze reklama ciekawa, na przykład multimedialna (Medas Media), to sukces jest jeszcze bardziej zapewniony.

Zaciekawiły Cię prezentowane dane? Kliknij na nowy wpis a zapewne dowiesz się świeżych rzeczy, które Cię zaabsorbują.

To właśnie jest szansa na powodzenie. Oczywiście, istotne jest, by reklama (Medas Media) była fajna, kreatywna, przyciągająca uwagę, ale nic to nie da, skoro będzie niezauważalna. W takiej okoliczności nawet najbardziej zjawiskowa, wyjątkowa, niepowtarzalna reklama przepadnie bez echa. Chyba nie chcielibyśmy, aby o naszej reklamie nie było słychać. Wiedzą o tym fachowcy od reklamy, dodając, iż nawet lepiej jeśli o naszej reklamie mówi się negatywnie, bo wzbudza emocje.

naklejka na samochodzie

Autor: Wendy
Źródło: http://www.flickr.com
Najbardziej niefortunnie, gdy o naszej reklamie się nie mówi, ponieważ jest ona wtedy obojętna. Identycznie nasza marka stanie się jedną z wielu, nie będzie w żaden sposób znana. Chyba nikt nie chciałby takiego czegoś. A tak się może stać w dwóch przypadkach. W jednym z nich reklama jest najzwyczajniej tak kiepska, że aż niezauważalna, w drugim natomiast, jest w złym miejscu, więc jest niezauważalna. Pierwszy przypadek wydarza się niezbyt często, lecz występuje, ponieważ czasem rzeczywiście przekaz jest zbyt słaby. Drugi przypadek ma miejsce częściej, ponieważ reklama nieodpowiednio umiejscowiona, nie wzbudzająca zainteresowania to zmora naszych czasów. Pamiętajmy więc o tych wszystkich istotnych aspektach. Miejmy na uwadze, że nawet wielki budżet może nam nie przynieść pożytku, gdy nie będziemy mieli pomysłu na przekaz reklamowy.