Jakie stoisko wystawiennicze wybrać?

Stoisko szeregowe jest najczęściej występującym układem na polskich imprezach wystawienniczych. Cechuje je ograniczona możliwość przedstawiania propozycji ze względu na to, że kontakt z uczestnikami targów może następować jedynie przez jedną ze ścian stoiska. Stwarza to niebezpieczeństwo powstania sporego ścisku w obrębie ekspozycji, co może zniechęcić wielu zwiedzających do zaznajomienia się propozycją wystawcy.
Ta pełna notka (http://www.mercor.com.pl/pl/produkty/oddymianie-grawitacyjne/klapy-wentylacyjne/) również posiada interesujące informacje na przedstawiany tutaj temat. Jeśli więc Cię on zainteresował – nie czekaj i zobacz to.
Pozytywami takiego układu przestrzennego są: mała cena wynajmu oraz łatwość dokonania rezerwacji. Następną formą lokalizacji stoiska jest usytuowanie narożne, cechujące się tym, że dwie sąsiadujące ze sobą ściany są otwarte dla publiczności. Taka konfiguracja, w porównaniu ze stoiskiem rzędowym, kreuje o wiele bogatsze opcje aranżacyjne jak też z dużą siłą przyciąga uczestników targu. Wielu ludzi trudniących się marketingiem wystawienniczym uważa podobne podejście za najbardziej optymalne ze względu na to, iż wystawca pozyskuje dość godziwe warunki ekspozycyjne przy umiarkowanych kosztach. Częstokroć pojawiającym się utrudnieniem przy dokonywaniu przedsprzedaży tego rodzaju miejsc jest ich ograniczona dostępność w hali targowej. Trzecia możliwość usytuowania ekspozycji to wybór stoiska czołowego (mienionego także „półwyspem”). Odsłonięcie jego trzech brzegów stwarza bardzo dobre okoliczności do demonstrowania eksponatów, jednak zachodzą obniżone możliwość eksponowania materiałów informacyjnych (dla przykładu w postaci planszy).