Jakiego typu zalety posiada reklama outodoorowa? Czemu warto inwestować w taką typ reklamy? W którym ją lokować?

Szeroki zasięg oraz masowość to bez wątpienia największe zalety reklamy zewnętrznej. Outdoor jest w stanie być kierowany równolegle do odpowiednich grup odbiorców, najkorzystniej zaś taka forma reklamy pasuje w ośrodkach miejskich. Największą grupą odbiorców takich kampanii są ludzie mobilni oraz aktywni, którzy dużą część swojego czasu spędzają na przemieszczaniu się z jednego do drugiego miejsca. Outdoor więc jest dzięki temu bardzo efektywny, gdyż kontakt z reklamą zewnętrzną mają bez przerwy.

billboard

Autor: Azchael
Źródło: http://www.flickr.com
Tego rodzaju reklama więc na nas oddziałuje, jak jedziemy samochodem, idziemy ulicą czy jesteśmy w centrum handlowym. Billboardy są medium o wielkim potencjale. Są atrakcyjne, oryginalnie przedstawiają dany produkt albo usługę. Reklama zewnętrzna jest naturalna orazbezpośrednia w odbiorze. To ma wpływ na to, że może rywalizować skutecznie z odmiennymi mediami. Reklama tego rodzaju odznacza się brakiem deklaratywności, a to wielki plus. Dzięki temu odbiorcy lepiej reagują na przekaz eksponowany na billboardach i poświęcają mu więcej uwagi, niż występuje to w przypadku mediów, jakim powinny zadeklarować swój czas albo wykonać jakąś czynność.

Czyli może to być np. kupno gazety.

Masz wielki kłopot z wyszukaniem dobrego rozwiązania Twojego problemu? Z pewnością skutecznie może pomóc Ci ta strona system do fakturowania.

Billboard oferuje bardzo ciekawy i twórczy przekaz. Wspiera się słowem oraz obrazem w sposób spójny, ale też kreatywny. Tego rodzaju reklama operuje przekazem jasnym, dość zrozumiałym językiem, symboliką przystosowaną do grupy docelowej. Odbiorca doskonale wie, co w rzeczywistości zobaczył na plakacie. Pozostałe kreatywnie stosowane elementy mogą złożyć się na sukces reklamowy. Outdoor bardzo dobrze pokazuje markę, produkt lub usługę, zachęca słowem, kolorem czy grafiką.

Wielką zaletą jest to, iż na billboardzie jesteśmy w stanie zmieścić sporo treści oraz grafiki, to ogromny plus i szansa, żeby uwydatnić swój przekaz, zrobić go lepszym oraz bardziej efektywnym. W polskich miastach można zauważyć takie reklamy, i choć jest ich wielka ilość w dużych ośrodkach miejskich, to jednakowoż billboardy Ruda Śląska to bardzo powszechne zjawisko – głównie dzięki Medas-Media. Nic w tym dziwnego, ponieważ jak to działa, to oznacza, iż korzystnie inwestować w taką formę promocji. Taka promocja z pewnością przełoży się na sukces naszej firmy.