Marketing relacji okazuje się być idealną formą reklamy

Program lojalnościowy powinien być różnorodny

Teraz jest wiele sklepów, w których obywatele mogą zrobić zakupy, a to sprawia, że warto mieć wciąż konkurencyjne kwoty a do tego, trzeba pokazać klientowi, że będzie dla nas ważny. Z tego właśnie powodu dużo znaczniejszym powodzeniem cieszą się systemy lojalnościowe, które w różnych sklepach proponowane będą kontrahentom.

systemy lojalnościowe

Źródło: www.spiceupyourblog.com

Niejednokrotnie zbudowane są one na tym, że klient dostaje specjalną kartę oraz jeśli robi sprawunki będą na nią przelane punkty w zależności od tego, ile za te sprawunki płacił. Taki system lojalnościowy spowoduje, że kontrahent często wchodzi do danego marketu, gdyż wie, że to co straci na sprawunki, zwróci mu się choć w części, w postaci punktów, które będzie miał szansę wykorzystać podczas następnych zakupów. To właśnie sprawia, że jest mniej skłonny do poszukiwania promocji w odmiennych marketach i częściej zostaje przy jednym z nich.

Często stosowany jest marketing relacjiIm lepiej trafi się w oczekiwania klienta, który okazuje się być przecież samodzielną jednostką, tym większa będzie szansa, że będzie do nas powracał. Dlatego ostatnimi czasy tak dużą popularnością raduje się marketing relacji (artykuł o marketingu relacji). Wspiera się on głównie na odkryciu zdania oraz preferencji klienta, a potem na takim dobraniu wyprzedaży, żeby mógł on odnaleźć coś dla siebie. Co więcej taki marketing przeważnie wsłuchuje się także w to co opowiadają klienci, a to sprawia, że właściciele dokładniej orientują się w tym, co warto w sklepie odmienić. Więcej na http://www.programylojalnosciowe.pl/program-lojalnosciowy-dla-firm.html

Karta lojalnościowa

Autor: Pure Metal Cards
Źródło: http://www.flickr.com

Powinno się ukazać jak istotny jest klient

Im lepiej będziemy troszczyć się o klienta, im częściej będziemy mu udowadniać, że jego oczekiwania będą dla nas istotne, tym większa będzie szansa, że zazwyczaj zakupy będzie on wykonywał u nas. Dlatego tak istotne będą wszelkie działania, które mają na celu nie tylko przyciągniecie kolejnego kontrahenta, ale też jego dalsze zachowanie przy sobie.