Reklamy sklepowe – najskuteczniejszy sposób na dotarcie do potencjalnego klienta!

Jesteś właścicielem sklepu i zastanawiasz się jak najlepiej przyciągnąć do niego nowych odbiorców? To proste! Ulokuj oszczędności w reklamę. Nie ma znaczenia czy oferujesz artykuły spożywcze, buty czy meble – niektóre prawa nie zmieniają się nigdy we wszystkich branżach.

witryna sklepu

Źródło: flickr.com
Wiedzieć należy o jednym – nim wyciągniesz gotówkę z banku, przemyśl wszelkie możliwe opcje reklamy. Bywa, że wybrany przez Ciebie nośnik nie zagwarantuje dojścia do potencjalnych odbiorców. Przedtem sprecyzuj target, najwłaściwszy dla Twojej działalności, a dopiero wtedy rozglądnij się w celu dojścia do obranego klienta.

Możesz zdecydować się na reklamę zewnetrzną oraz reklamy sklepowe. O ile najpierw wymieniony w artykule rodzaj to dosyć duża inwestycja i niewielu z nas może się na nią zdecydować, to reklamy sklepowe są uznawane za relatywnie nie generującą kosztów opcję. Sytuacja ta ma miejsce, gdyż opłacamy tylko koszt ich wyprodukowania i nie musimy martwić się o opłacanie comiesięcznego czynszu za dzierżawienie powierzchni reklamowej, jak w przypadku billboardów czy reklamy w srodkach komunikacji miejskiej. Najbardziej popularną opcją jest oklejenie witryny sklepowej.

plakaty reklamowe

Autor: FaceMePLS
Źródło: http://www.flickr.com
Musimy pamiętać jednak, że gdy przesadzimy z mnogością informacji zawartych na takiej reklamie doprowadzimy do zgoła odwrotnego skutku – ewentualnemu zainteresowanemu najzwyczajniej nie będzie chciało się czytać tak dużej ilości informacji. Zatem skoncentrujmy się na kilku najtrafniejszych hasłach. Drugą opcją są reklamy wewnątrz sklepu.

Kliknij ten link i sprawdź tu doradztwo marketingowe podobne informacje na ten temat – one na pewno Cię zainteresują, więc nie wahaj się za długo:)

Do wyboru mamy broszury czy gazetki promocyjne niosące informacje o obniżkach cen, umieszczone przy kasie albo na stojaku przy sklepowych drzwiach.

Tak samo istotnym elementem zapewniającym wysoką sprzedaż jest wrażenie mnogości towarów na półkach. W wielu przypadkach jest tak, że nie nie powinniśmy pozwalać sobie sobie na zakup zbyt dużej ilości towaru. Z pomocą mogą nam przyjść mokapy, czyli makiety realnych artykułów, które możemy dostać od producenta – miniatury produktów.