W jaki sposób pozyskiwać nowych klientów na swoje produkty?

Mogą być takowe formy artystyczne, jakie na długo zapadają w pamięć. Muszą czymś siebie wyróżniać. A to pomysłem, a to kolorystyką a to na koniec swoim rozmiarem.

Osiedle mieszkaniowe Ogrody Bielańskie

Autor: UBM
Źródło: UBM
Owego typu malowidła znajdują się bardzo trafnie w reklamie, gdyż najnormalniej na świecie są bardzo zauważalne.
Takie olbrzymie malownictwo ścienne mogłoby być nazywane jako mural. Co poniektórzy z nas mają w pamięci jeszcze z dziejów komunistycznych wielkie promocje przedsiębiorstw Pewex oraz PKO umieszczone na budynkach. Były to akurat murale. Wszakże reklama towaru to nie jedyny zamysł, dla którego wykonywane mogą być murale. W zależności od idei twórcy, mural może posiadać na celu specjalne doznania odbiorcy czy reklamę pewnej akcji dobroczynnej. Z drugiej wszakże strony na jednym z bloków w mieście Heweliusza jest mural obrazujący Ojca Świętego Jana Pawła II i postać Lecha Wałęsy. W Ostrowie Wielkopolskim natomiast działa piękny mural poświęcony pamięci Insurekcji Wielkopolskiej. Godny wspomnienia jest także znajdujący się w mieście trykającego koziołka przestrzenny mural pt. „Opowieść śródecka z trębaczem na daszku oraz kotem w tle”. http://ideamo.pl/un-portfolio/btlohh http://ideamo.pl
Wspomniane murale mogą być świetnym dowodem na strategię zewnętrzną OOH z ang. Out of home. Profesjonaliści od reklamy posiadają jednak również inne, w większym stopniu dyskretne procedury dojścia do potencjalnego klienta. Jedną z nich jest kampania BTL Below the line, zatem tego typu, która nastawiona jest do prawdziwego klienta. Obie strategie, OOH i BTL mają na celu oczywiście zdobywanie nowych odbiorców na promowane w nich towary.

Niezłym dowodem owego kalibru strategii jest jakaś forma marketingu bezpośredniego, czyli typowej akwizycji albo telemarketingu. Również strategie OOH i BTL są niezawodne oraz stosowane przez zamawiających reklamę.