W jaki sposób sprawnie zorganizować przenosiny firmy?

Przeprowadzka biura zazwyczaj jest bardzo angażująca i czasochłonna zarówno dla właściciela, jak też pracowników firmy. Jeszcze przed rozpoczęciem transportowania poszczególnych mebli i sprzętów należy dopilnować wiele ważnych spraw (chodzi m.in. o poinformowanie klientów o zmianie adresu, przygotowanie wszystkich dokumentów itd. – to tylko kilka z wielu ważnych spraw, o jakich musimy pamiętać w takich przypadkach).

biuro

Autor: http://www.sxc.hu
Źródło: http://www.sxc.hu
Najlepiej jest wynająć specjalną firmę, której specjalnością są przeprowadzki biur – www.transpoz.plątpienia bardzo szybkie i bezproblemowe rozwiązanie, które nie zdezorganizuje zbytnio pracy w firmie. W początkowej fazie należy również uzgodnić planowany termin całego przedsięwzięcia. Może to być np. dzień wolny od pracy biura, np. weekend.

Właściciel lub menadżer powinien przedstawić osoby których celem będzie kontrola nad przebiegiem przeprowadzkę. Dobrze, aby jeden wyznaczony pracownik miał konkretne zadania, na przykład pakowanie ważnych materiałów. Niezwykle przydatny powinien okazać się również precyzyjnie przygotowany plan przeprowadzki. Należy w nim zawrzeć nie tylko etapy samej przeprowadzki, ale również uwzględnić ewentualne komplikacje.

Powinniśmy na początku dobrze zapoznać się z rozmieszczeniem przestrzeni w naszym biurze i pomyśleć nad rozmieszczeniem poszczególnych stanowisk pracy. Wbrew pozorom przeprowadzki mogą stanowić doskonałą okazję do zrobienia dokładnych porządków. Możemy m.in. posegregować dokumenty lub też pozbyć się już niepotrzebnych materiałów.

biuro

Źródło: macafconsultancy.com

Musimy także właściwie zabezpieczyć wartościowe rzeczy przed ewentualnym zniszczeniem.

Gdy nastąpi przewóz mebli, powinniśmy mieć już spakowane wszystkie materiały, dokumenty oraz urządzenia, które następnie będziemy mogli poukładać w nowym biurze – transport meblitransport meblie zwykle to firmy specjalizujące się w przeprowadzkach posiadają w swojej ofercie tego rodzaju działania. Należy jednak pamiętać, iż bardzo wiele rzeczy będzie trzeba zrobić samodzielnie. W tej sytuacji chodzi przede wszystkim o ważne dokumenty firmowe, które nie powinny trafić w nieodpowiednie ręce, a więc należy zająć się nimi samodzielnie. Ale właściwa organizacja sprawi, iż przeprowadzka do nowego miejsca nie będzie wcale taka straszna jak to się może wydawać.

.