Z jakiej przyczyny wskazane jest czytać gazetki reklamowe

Gazetki reklamowe kojarzymy wszyscy. Zawierają od niewielkiej ilości stron, na których umieszczone są produkty, ich opisy i ceny. Ta forma reklamy posiada datę w przeciągu której obowiązują promocyjne ceny na wybrane produkty. Jest to od lat jeden z podstawowych narzędzi marketingowych sieci handlowych. Spotykamy ją w każdym większym sklepie, hipermarkecie tudzież w naszych skrzynkach pocztowych. W ten sposób korzystamy z gazetek najczęściej, za racji, iż dzięki nim otrzymujemy informacje jaki towar jest w danym momencie objęty promocją w danym sklepie. A czy znajdzie się wśród nas osoba, która nie czuje potrzeby by być na bieżąco z promocjami?

Klienci w sklepie spożywczym

Autor: daryl_mitchell
Źródło: http://www.flickr.com
Z gazetkami związany jest szeroko pojęty cykl produkcyjny oraz dystrybucyjny. Aby gazetka promocyjna mogła powstać wymaganych jest sporo czynników – drewno, woda oraz energia elektryczna do produkcji papieru i druku. Ze względu na fakt, że rocznie w kraju powstaje około 2 miliardy ulotek oraz gazetek promocyjnych, za produkcją tą stoi ogromne zużycie zasobów naturalnych. Logiczne zatem jest, że dystrybucja gazetek drogą elektroniczną jest bardziej przyjazne środowisku.
W sieci odszukamy serwisy, które pozwolą na przeglądanie gazetek promocyjnych największych sieci handlowych w Polsce. Tesco gazetki promocyjne (na promocyjni, zawsze są aktualne.
Mając kilka ulotek z różnych sklepów, np. Carrefour gazetki promocyjne oraz Tesco gazetki promocyjne jesteśmy w stanie porównać ceny i przeczytać, w który dzień tygodnia zaplanować sprawunki. Takie planowanie zakupów, z uwzględnieniem ulotek spożywczych pozwala nam wybierać najkorzystniejsze oferty, niemało przy tym zaoszczędzając. A dziś, gdy sytuacja finansowa wielu osób nie jest najlepsza, jest to duże ułatwienie w planowaniu miesięcznych wydatków.

Osoby, które nie mieszkają w pobliżu marketu na pewno nie wybierają się do niego bez potrzeby. Dzięki ulotce spożywczej taki klient jest w stanie zobaczyć, jaki interesujący go towar w danym dniu może kupić i za jaką cenę, a to zmobilizuje go do udania się na zakupy.